ფარიკაობის ხელოვნება: პროგრესული - თავი 3:

AINCRAD ბროწეულის კონუსის ფორმის იყო, ამიტომ ყველაზე დაბალი სართული ყველაზე დიდი იყო. წრიული იატაკი დაახლოებით ექვს მილზე იყო გადაჭიმული, ხოლო ზედაპირი ოცდაათ კვადრატულ მილზე მეტი იყო. შედარებისთვის, საიტამის პრეფექტურის ქალაქი კავაგოე, სადაც სამას ათასზე მეტი ცხოვრობს, ოცდათვრამეტი კვადრატული მილის ოდნავ მეტი იყო.
მისი ზომის გამო, რელიეფის მნიშვნელოვანი მრავალფეროვნება იქნა ნაპოვნი. მიწის სამხრეთ წვერზე იყო ქალაქის დასაწყისი, ნახევარ მილზე მეტი სიგრძის ქალაქი, რომელიც გარშემორტყმული იყო ნახევარწრიული კედლით. ქალაქის გარეთ ტალღოვანი მინდვრები იყო ღორებით და მგლებით სავსე, აგრეთვე მწერების ურჩხულები, როგორიცაა ჭიები, ხოჭოები და ხვლიკები.
 
    ჩრდილო – დასავლეთის მდელოს გადაღმა ღრმა ტყე იყო, ხოლო ჩრდილო – აღმოსავლეთით - ტბის ჭაობიანი ვაკე. ამ რეგიონების მიღმა მდებარეობს მთები, ხეობები და ნანგრევები, რომელთაგან თითოეული სავსეა მონსტრების შესაბამისი ასორტიმენტით. იატაკის ჩრდილოეთ ნაწილში სამკუთხა კოშკი იყო სამასი იარდის გადაღმა და ასი იარდი მაღალი - პირველი სართულის ლაბირინთი.
 
    სათავეების ქალაქის გარდა, იატაკი სხვადასხვა ზომის მრავალრიცხოვან დასახლებებს შეიცავდა, რომელთაგან ყველაზე დიდი - თუმც მხოლოდ ორასი ეზოდან ერთი ბოლოდან მეორეზე - იყო ტოლბანა, იატაკის ლაბირინთთან ყველაზე ახლოს მდებარე ხეობა.
მოთამაშის პირველი ვიზიტი ამ წყნარ ქალაქში, რომელიც მასიური წისქვილებით იყო გაფორმებული, Sword Art Online- ის ოფიციალური გაშვებიდან სამი კვირის შემდეგ განხორციელდა.
 
  იმ დროისთვის თვრამეტი მოთამაშე მოკლეს.
 
  მე და იდუმალმა მოფარიკავემ ტყე დავტოვეთ - არა ერთად, არამედ უხერხულ მანძილზე - და ტოლბანის ჩრდილოეთის კარიბჭე გავიარეთ.
 
  ჩემს ხედვის სფეროში მეწამული წერილი, სადაც ნათქვამია, SAFE HAVEN მიუთითებს იმაზე, რომ ქალაქის საზღვრებში ვიყავით. მაშინვე ვიგრძენი როგორ დამიწვა მხრებზე დაღლილობის გრძელი დღე. ტუჩებით ამოიოხრა.
/>
  თუ იმ დღეს ქალაქიდან გასვლის შემდეგ თავს ცუდად ვგრძნობდი, ჩემს უკან ფარიკაობა უარესი უნდა ყოფილიყო. შემოვბრუნდი, რომ შემემოწმებინა, მაგრამ მუხლებამდე ჩექმები არ ჩამომიცვია. რამდენიმე საათმა ძილმა ვერ გააქრო სამდღიანი სწორი ბრძოლის დაღლილობა, ამიტომ მას ფრონტზე წასვლა მოუწია. როგორც ჩანს, ქალაქში დაბრუნება უნდა ყოფილიყო გონებისა და სხეულის მოდუნების მიზეზი (და ამ ვირტუალურ გარემოში ისინი ერთნაირი იყო), მაგრამ ის არ ჩანდა წინადადებების განწყობაზე.
 
  სამაგიეროდ, ყველაფერი მოკლედ და ტკბილად შევინახე. ”დღის მეორე ნახევარში შეხვედრა ქალაქის მოედანზე”.
 
   ""
 
  კაპოტში სახე ოდნავ ასწია, მაგრამ მაინც ჩემსკენ მიდიოდა.
 
  ხეობის ქალაქში ოდნავ ნიავმა გადაიარა მის კონცხზე. მოკლედ გავაღე პირი, მაგრამ სათქმელი ვერ ვიპოვნე. ბოლო თვე ენერგიულად გავატარე, თავიდან ავიცილე ყველანაირი კონტაქტი, როგორც სოლო მოთამაშე. მე არ მქონდა უფლება, ველოდი ვინმეს, რომ მკლავებში ჩამითრია. მისი ერთადერთი საზრუნავი იყო საკუთარი სიცოცხლის გადარჩენა.
 
  - უცნაური გოგო, ჰა? ხმა დამიბრუნდა. ღობეს თვალი მოვაშორე და მოვეხვიე. "ის, როგორც ჩანს, სიკვდილის პირას არის, მაგრამ არასდროს კვდება. აშკარად ახალბედაა, მაგრამ მისი ნაბიჯები ფოლადის მსგავსია. ვინ შეიძლება იყოს ის?"
 
  ხმა, მაღალი ტრიალი, რომელიც თითოეული წინადადების ბოლოს უცნაურ ცხვირ წრეში გადიოდა, ეკუთვნოდა ჩემზე უფრო მოკლე მოთამაშეს. ჩემსავით მას მხოლოდ ქსოვილი და ტყავის აბჯარი ეცვა. წელზე იარაღი პატარა ბრჭყალი იყო და ზოგი ნემსს ისროდა. ამ საშიშ ზონაში ვერ იპოვნებოდა რაიმე ნივთი, მაგრამ ამ კაცის უდიდეს იარაღს დანა არ ჰქონდა.
 
  - თქვენ იცით ეს მოფარიკავე? მას ავტომატურად ვკითხე, შემდეგ კი პირიქით, ვუპასუხე და ვუპასუხე მის პასუხს. კმარა, პატარა ქალმა ხელი ასწია და ხუთივე თითი გაუწოდა.
 
  "მე ეს იაფად გავაკეთე. ხუთასი პოლკოვნიკი?"
 
  მომღიმარ სახეს ერთი ძალიან მკაფიო თვისება ჰქონდა. მან კოსმეტიკური ნივთის საშუალებით ცხოველური ულვაშის სტილში ორივე ლოყაზე სამი ხაზი დახატა. კომბინირებული მისი მოკლე მუსი-ყავისფერი ხახუნებით, საერთო ეფექტი უდავოდ მღრღნელების მსგავსი იყო.
მე ვკითხე, რატომ აირჩია მან ეს სახე მანამდე, მაგრამ მისი მხოლოდ პასუხი იყო "თქვენ არ ეკითხებით გოგონას მაკიაჟის მიზეზს? ასიათას პოლკოვნიკზე გეტყვით". ასე რომ, პასუხი მაინც საიდუმლო იყო.
 
  ჩუმად დავიფიცე ჩემთვის, რომ ერთ დღეს, მართლა იშვიათ ნივთს ავიღებდი და გადაჭარბებულ გადასახადს გადავიხდიდი, უბრალოდ პასუხის გასაცემად.
 
  ”მე არ ვგრძნობ კომფორტულად ვაჭრობს გოგონას პირადი ინფორმაციით”, - ვუთხარი მკაცრად.
 
  ”ნი-ჰეი! - კარგი გონება უნდა გქონდეს, - თქვა მან მტკიცედ. არგო ვიტმა, პირველ ინფორმაციას ვაჭრის ეინკრადში, სიცილი აუტყდა.
 
  E ფრთხილად იყავი. ხუთი წუთი ისაუბრეთ ვირთხასთან და ის ასიოდე გამოგადგებათ, ერთხელ ვინმემ გამაფრთხილა. არგოს თქმით, ის არასდროს ყიდიდა ინფორმაციას, რომლის გადამოწმება გაურკვეველი იყო. ის ყოველთვის იხდიდა ინფორმაციის წყაროს, რომელიც, მისი აზრით, რაღაცის ღირსი იყო და მხოლოდ მაშინ აქცევდა გასაკეთებელ პროდუქტად, როცა დარწმუნებული იყო, რომ ამბავი მყარი იყო. ჩემთვის გასაგები იყო, რომ ცუდი Intel ნაღდად გაყიდული მისი რეპუტაცია დაანგრევდა, ასე რომ, მართალია, ეს არ იყო იგივე, რაც ციხეში ინგრედიენტები გააკეთე და NPC– ებს მიყიდე, როგორც ბიზნესი, მას საკუთარი საფრთხეები შეექმნა.
 
  მიუხედავად იმისა, რომ ვიცოდი, რომ ჩემი სკეპტიციზმი სექსისტური იყო, არ შემეძლო არ მაინტერესებდა, რატომ აირჩევდა ქალი მოთამაშე ასეთ სახიფათო სამუშაოს. მაგრამ ვიცოდი, რომ რომ მეკითხა, ის სხვა ფასს მომიტანდა, ასი ათასი ყუთი, ამიტომ ყელი მოვიწმინდე და სხვა კითხვა დავსვი.
 
  - კარგი? ეს ჩვეულებრივი თოჯინების მოლაპარაკებებია დღეს, ვიდრე თქვენი ძირითადი ბიზნესი? ”
 
  დროა არგო აეღო. მან წინ და უკან გაიხედა, შემდეგ კი თითი ზურგზე აისვა, მიმდებარე ხეივნისკენ წამიყვანა. პატრონის შეხვედრიდან ორი საათის შემდეგ, ქალაქში იყვნენ ფეხბურთელები, რომლებიც ქალაქში გაიყვანეს, მაგრამ მნიშვნელოვანი ჩანდა, რომ მან არ გაუგონა - ალბათ ამას რაიმე კავშირი ჰქონდა საიდუმლო მცველის რეპუტაციასთან.
 
  არგო ვიწრო ჩიხში შეჩერდა და სახლის კედელს მიეყრდნო (რა თქმა უნდა NPC– ით დასახლებული), სანამ თავის თავს ათამაშებდა.
 
  "დიახ, მართალია. ისინი ოცდაცხრა ათას რვაას პოლკოვნიკთან მიდიან."
 
  - ოცდაცხრა, ჰა? მეღიმება და მხრებს ვიჩეჩავ. "უკაცრავად ... ჩემი პასუხი იგივეა, მნიშვნელობა არ აქვს რაოდენობას. მე არ გავყიდი."
 
  ”ეს მე ვუთხარი კლიენტს, მაგრამ რისი გაკეთება შეგიძლია?”
 
  არგოს მთავარი საქმე ინფორმაციის გაყიდვა იყო, მაგრამ მან თავისი შესანიშნავი სიჩქარე გამოიყენა მთვარის შუქზე, როგორც მაცნე. ჩვეულებრივ, ის მხოლოდ მოკლე სიტყვიერ ან წერილობით შეტყობინებებს გადასცემდა, მაგრამ დაახლოებით ბოლო კვირაში ის იქნებოდა ჩემთვის მილსადენის ადამიანი, ვინც ძალიან დაჟინებული იყო, თუ არა გულწრფელი.
 
  მას (მას) სურდა ჩემი Anneal Blade +6 (3S3D) ყიდვა.
 
  გამაძლიერებელი სისტემა SAO– ში თანამედროვე MMORPG– ისთვის შედარებით მარტივი იყო. ხუთი პარამეტრი იყო: სიმკვეთრე, სისწრაფე, სიზუსტე, სიმძიმე და გამძლეობა. ფასის სანაცვლოდ, NPC ან მოთამაშემ მჭედელმა შეიძლება სცადოს თქვენთვის კონკრეტული სტატისტიკის შეგროვება. ამ პროცესს სპეციალური ხელსაქმის მასალები ესაჭიროებოდა, სტატისტიკის მიხედვით და ყოველთვის არსებობდა ალბათობა, რომ იგი ვერ მოხერხდებოდა. ეს მსგავსი იყო სხვა თამაშებში მუშაობისა.
 
  ყოველ ჯერზე, როდესაც პარამეტრი წარმატებით გაიზარდა, იარაღის სახელი მიიღო +1, ან +2 და ა.შ. იმის გამო, რომ ტკივილმა თქვა "პლუს ერთი სიზუსტე და პლუს ორი სიმძიმე" ყოველ ჯერზე სხვა მოთამაშესთან ვაჭრობის დროს, ინფორმაციის შემცირება მოხდა. აქედან გამომდინარე, +4 იარაღი 1 სიზუსტით, 2 სიმძიმითა და 1 გამძლეობით ეტიკეტირდება "1A2H1D".
 
  My Anneal Blade +6 (3S3D) გაზრდის სიმკვეთრეს და გამძლეობას სამივე წერტილთან ერთად. პირველ სართულზე ამის გაუმჯობესებას საკმაოდ დიდი მონდომება და იღბალი დასჭირდა. რამდენიმე მოთამაშე შეშფოთებულია მჭედლობის მუშაობით - რაც გავლენას არ ახდენს თქვენი გადარჩენის შანსზე - და მიუხედავად NPC მჭედლების ჯუჯა თევზის გამოჩენისა, მათი ნამდვილი უნარი ძალიან იმედგაცრუებული იყო.
 
  ძირითადი იარაღიც კი ძალზე მკაცრი ჯილდო იყო, ამიტომ მახვილის ამჟამინდელი მნიშვნელობები უნდა ყოფილიყო მაქსიმალური, რასაც მოთამაშე პირველ სართულზე უნდა ელოდა. მაგრამ მაინც დამწყები მოწყობილობა იყო. კიდევ რამდენჯერმე გადაღება შემიძლია, მაგრამ უკეთეს ხმლს მესამე ან მეოთხე სართულზე ვხვდები და პროცესი თავიდან დაიწყება.
 
  ამ მიზეზით, მე გამიჭირდა არგო კლიენტის მოტივის გაგება, რომ ასეთი იარაღისთვის გადამიხადა მასიური თანხა, 29 800 ყუთი. პირისპირ მოლაპარაკებების დროს შემეძლო მყიდველს ვკითხო, მაგრამ სახელის გარეშე მათ თვალი უნდა გავუსწორო.
- და რამდენს გიხდიან შენ რომ გაჩუმდე? Up თასი? ".ჰკითხა. არგომ თავი გააქნია.
 
  - დიახ, ასე ვიტყოდი. გრძნობთ რომ ზრდადი? ”
 
  "ჰმ ... ერთი კ, ჰა?" ჰმმმმ "
 
  ეს "დამსხვრეული ფული" იყო გადასახადი, რომელსაც Mystery Bidder X გადახდა არგოს მათი პირადობის დაფარვისთვის. მე რომ შემოგთავაზოთ 1100 სვეტის გადახდა, არგო გადასცემდა მას დაუყოვნებლივი შეტყობინებით, სანამ ისინი არ დაბრუნდებოდნენ 1200 სვეტით. შემდეგ მთხოვენ 1300-ს შეგროვებას და ა.შ. სატენდერო ომში გამარჯვების შემთხვევაში, ვიცოდი, ვის სურდა ჩემი ხმლის ყიდვა, მაგრამ საბოლოოდ მნიშვნელოვან თანხას დავკარგავდი. ეს აშკარად იდიოტური შედეგი იქნება.
 
  "მშვენიერია ... ასე რომ, თქვენ ხართ ინფორმაციის ბროკერი, ვინც ფულს შოულობს მაშინაც კი, როდესაც არ ყიდით? მე უნდა აღფრთოვანებული ვიყო თქვენი საქციელისადმი ერთგულებით", - ვბუზღუნებ მე. არგოს გაეღიმა და გაუღიმა.
 
  "ეს მისი საუკეთესო ნაწილია, ვხედავ?" იმ მომენტში, როდესაც Intel– ის ნაჭერს ვყიდი, უნდა გაყიდოს ახალი პროდუქტი გასაყიდად: ასე და ასე უბრალოდ იყიდა ეს და მსგავსი ინფორმაცია. ეს არის ორჯერ მოგება! ”
 
  რეალურ ცხოვრებაში, ადვოკატი არასდროს გაამჟღავნებს თავის კლიენტის სახელს, მაგრამ იმის გათვალისწინებით, რომ ვირთხის დევიზია: ”ყველა ინფორმაციას აქვს ფასი”, ის არ სცემდა პატივს ამ ტაბუს. ვისაც მასთან გარიგება სურდა, წინასწარ უნდა სცოდნოდა, რომ შეიძლებოდა საკუთარი ინფორმაციის გაყიდვა, მაგრამ როდესაც მისი პროდუქტი ძალიან კარგი იყო, ვინ შეძლებდა ფასის მოთხოვნას?
 
  - თუ რომელიმე მოთამაშეს ჩემი პირადი ინფორმაცია სურს, მაცნობეთ, შეძლეს თუ არა მისი შეძენა ჯერ კიდევ, - ვუთხარი მობეზრებულად. არგო
ისევ ჩაიკეტა და შემდეგ სერიოზული გამომეტყველება გამოთქვა.
 
  "კარგი, მე ვეუბნები კლიენტს, რომ შენ კვლავ უარყოფილ ხარ. მე კი ვიფიქრებ, რომ მათ ვერ გადალახონ შენთან." ამდენი ხანი, ბიჭო ".
 
  ვირთხა შემობრუნდა და ხელი ჩამოართვა, შემდეგ ხეივნიდან დაბრუნდა, როგორც მისი სახელი. ხალხის ყავისფერ ტალღებზე მომენტალური დაჭერის შემდეგ, დარწმუნებული ვიყავი, რომ ის თავს არასოდეს მოიკლავდა.
 
  რამდენიმე რამ გავიგე SAO- ს პირველი თვის განმავლობაში, Death Game.
 
  რამ დააშორა მოთამაშე სიცოცხლის ან სიკვდილის ალბათობას? ცვალებადი იყო უსასრულო რაოდენობით - მედიკამენტების მარაგი, იცოდა როდის უნდა დაეტოვებინა ციხე და ა.შ. - მაგრამ სადღაც ამ მორევის ფაქტორების ცენტრში ადამიანის ბირთვის არსებობა იყო, რასაც მათ უპირობოდ დაიჯერებდნენ. თქვენ შეიძლება ეწოდოთ მას ერთ-ერთ უდიდეს იარაღად, გადარჩენისთვის საჭირო იარაღად.
 
  არგოსთვის ეს ინფორმაცია იყო. მან იცოდა, რომ ყველაფერი გადამწყვეტი იყო: სად იყვნენ საშიში მონსტრები და ნადირობის ყველაზე ეფექტური ადგილები. ამ ცოდნამ მას ნდობა და სიგრილე მისცა, რამაც მას გადარჩენის შანსი მისცა.
 
  რა იყო ჩემი ბირთვი? ზურგზე ხმალი უნდა ყოფილიყო. უფრო სწორედ, ეს იყო ის განცდა, რაც მე და ჩემი დანა გავხდით. რამდენჯერმე მოვახერხე ამ გონებრივ ზონაში მისვლა, მაგრამ ეს სურვილი იყო ამ ძალაუფლების გაკონტროლება სურვილისამებრ, მე ვიყავი ამ სფეროს უდავო მმართველი, ვინც მიბიძგა ცოცხალი დარჩენილიყო. მიზეზი, რომ მე წერტილებს სიმკვეთრე და გამძლეობა მივცე, ვიდრე სიჩქარე და სიზუსტე, იყო მარტივი: პირველი იყო სუფთა რიცხვითი ზრდა, მაგრამ ამ უკანასკნელმა თავად შეცვალა სისტემა. მათ ხმალი შეიგრძნეს.
 
  მაგრამ ამ შემთხვევაში
 
  რაც შეეხება ლაბირინთის საზღვარზე ფარიკაობას? რა იყო მისი ბირთვი? მე მას ციხიდან გავიყვანდი (საშუალების გამოყენებით, რომელსაც არასდროს ვიტყოდი), მაგრამ მე რომ იქ არ ვყოფილიყავი, ის ნამდვილად მოკვდებოდა? ადვილი წარმოსადგენია, რომ იგი გაუცნობიერებლად წამოდგა, როდესაც მორიგი კობოლდი მიუახლოვდა და გამოიყენა თავისი დარტყმული ვარსკვლავი ხაზოვანი მხეცის გაგზავნისთვის.
რამ აიძულა მას ასეთი სასტიკი ბრძოლების გავლა? რამ შეინარჩუნა ასე ამ ეტაპზე? მას უნდა ჰქონდეს ისეთი ძალა, რომლის წარმოდგენა არც კი შემეძლო.
 
  - იქნებ არგო უნდა გადამეხადა ხუთასი ყუთი, - ვუთხარი მე, შემდეგ თავი დავხარე და მაღლა ავწიე.
 
  თეთრად შეღებილ ქარის წისქვილებს, რომლებიც ტოლბანას განმსაზღვრელი სიმბოლო იყო, მათ ნარინჯისფერი ელფერი ჰქონდა. უკვე სამი საათი იყო - ეჭვგარეშეა, გრძელი და მოსაწყენი დრო იყო, სანამ პატრონის დარბევის შეხვედრა საჭმლის აღებას აპირებდა.
 
  როდესაც შეხვედრა ოთხზე დაიწყო, ყველაფერი მახინჯი გახდებოდა.
 
  დღეს პირველად შეიქმნება ერთი ფარული განხეთქილება SAO– ს მოთამაშეებს შორის: უსაფუძვლო უფსკრული ახალ მოთამაშეებსა და ბეტა ტესტერებს შორის
 
  მხოლოდ ერთი ინფორმაცია არსებობდა, რომლის შესახებაც არგოს ვირთხმა უარი თქვა სხვებზე გაყიდვაზე და ეს იყო თუ არა მამაკაცი ბეტა-გამტესტირებელი. ის ამ ფილოსოფიაში მარტო არ იყო. ყველა ყოფილი ინსპექტორი, რომელთაც შეეძლოთ ერთმანეთის იდენტიფიკაცია სახელით ან ხმით, თუ არა მათი ტიპის მიხედვით, განზრახ ერიდებოდა ერთმანეთთან მისვლას. წინა ნაცნობობა არაფრით განსხვავდებოდა. მე და არგომ ვიცოდით, რომ ეს სხვისი ბეტა ტესტი იყო, მაგრამ სინათლის წლები გავიარეთ და ამაზე არასდროს განვიხილავთ.
 
  მიზეზი მარტივი იყო: ბეტა-ტესტერის საჯაროდ აღიარებამ შეიძლება ფატალური შედეგი გამოიწვიოს.
 
  არა ციხეში ურჩხულების გამო. იმიტომ, რომ თუ მარტო დახეტიალობდით თამაშის რუკაზე, თქვენ შეიძლება სიკვდილით დასაჯდეთ ახალი მოთამაშეების ლინჩით. მათ სჯეროდათ, რომ თვეში ორი ათასი მოთამაშის სიკვდილი შეიძლება დადოთ ბეტა ტესტერების ფეხზე.
 
  მე ვერ უარვყოფდი ამ ბრალდებას


კომენტარის დამატება

კოდის განახლება